Obiekt znajduje się w kategoriach:
Elektronika / Usługi ITOpis Działalności firmy
Katalog Usług Solvti Sp. z o.o.
1. Wsparcie techniczne.
Usługa wsparcia użytkowników systemów informatycznych. Zarówno pierwsza, jak i kolejne linie wsparcia. Wsparcie poprzez kanały: telefon, wideo rozmowy, e-maile. Wsparcie oferujemy w językach: polskim, rosyjskim, ukraińskim, niemieckim, angielskim i norweskim. Wsparcie jest oferowane przez zatrudnionych w Polsce specjalistów IT.
Koncept współpracy dopasujemy pod potrzeby Państwa firmy. Proponujemy jednak schemat: w początkowej fazie współpracy wszystkie zapytania rozwiązujemy ręcznie i kategoryzujemy. Jeżeli istnieje instrukcja obsługi zapytań lub skrypt działania, to oczywiście rozwiązujemy problemy użytkowników. Jeżeli nie, to przekazujemy do drugiej linii wsparcia. Po czasie zastanawiamy się, czy jesteśmy w stanie zautomatyzować lub za pomocą zmiany w procesie wykluczyć część zapytań. Naszym celem jest zawsze, żeby użytkownicy jak najszybciej otrzymali pomoc, a ostatecznie w cale jej nie potrzebowali, dlatego po pewnym czasie możemy również pomóc w zbudowaniu bazy wiedzy, w której użytkownicy sami będą w stanie sobie pomóc. W kolejnym kroku możemy również wdrożyć rozwiązania korzystające ze sztucznej inteligencji.
Dla produktów, w których mamy doświadczenie, jesteśmy też chętni oferować drugą i trzecią linię wsparcia – wszystko w zależności od potrzeb klienta.
Przykłady procesów i zadań, które można przekazać Solvti w ramach tej usługi:
• importy, exporty danych, przygotowywanie raportów i analiz,
• pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonalności systemów i aplikacji,
• zarządzanie uprawnieniami,
• konfigurowanie zmian w procesie w systemach IT – zmiany szablonów maili, zmiany konfiguracji modułów, konfigurowanie nowych oddziałów i krajów.
2. Automatyzacja procesów za pomocą oprogramowania.
Usługa automatyzacji pozwala na zastąpienie procesów manualnych lub ich części dzięki narzędziom informatycznym. Dzięki tej usłudze przedsiębiorstwa skracają czas trwania procesów oraz zmniejszają ich koszty.
Przykłady obszarów, które przynoszą wysoki zwrot z inwestycji w automatyzację:
• zbieranie danych wewnątrz i z zewnątrz firmy,
• tworzenie raportów i analiz, raportowanie KPI-ów,
• przenoszenie danych z jednego systemu do drugiego.
Przykłady technologii, z którymi mamy doświadczenie:
• Zapier,
• Microsoft Power Automate,
• Webmethods.io,
• Google AppSheet,
• Python.
3. Wdrożenie programu do zarządzania firmą Odoo ERP.
Wdrażamy w Polsce i w Europie system Odoo. Tworzymy również dedykowane moduły Odoo pod potrzeby klientów. Mając ponad 7 mln użytkowników, system wyróżnia się szczególnie intuicyjnym, przeglądarkowym interfejsem, jednocześnie mając szeroką funkcjonalność.
Z rozwiązania najczęściej korzystają firmy, które chcą zrezygnować z wielu pojedynczych programów i zastąpić je jednym, zintegrowanym narzędziem. Wdrożenie pozwala również przemyśleć i zoptymalizować procesy wewnętrzne firmy.
4. Tworzenie dedykowanych aplikacji przeglądarkowych i mobilnych.
Dedykowane oprogramowanie może pozwolić na świadczenie usług i produktów, których w innym wypadku przedsiębiorca nie byłby w stanie świadczyć. Tworzymy rozwiązania dla biznesu, dlatego zawsze najpierw określamy z przedsiębiorcami, jaki efekt biznesowy chcą uzyskać tworząc dedykowane rozwiązanie, a następnie po zakończeniu projektu ewaluujemy, czy zamierzony efekt został osiągnięty, czy nie.
Przykłady zastosowań:
• aplikacja mobilna do obsługi produktu fizycznego firmy,
• dedykowana aplikacja realizująca skomplikowany proces biznesowy.
Technologie, w których mamy doświadczenie:
• Python, FastAPI, DJANGO,
• .NET Core,
• React, React Native,
• Odoo,
• Flutter,
• Kafka,
• Azure.
Godziny otwarcia
Poniedziałek: 8:00 - 17:00Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 17:00
Czwartek: 8:00 - 17:00
Piątek: 8:00 - 17:00
Sobota: nieczynne
Niedziela: nieczynne