Obiekt znajduje się w kategoriach:
Elektronika / Usługi ITOpis Działalności firmy
Firma programistyczna – software house, integrator IT. Optymalizuje i automatyzuje procesy w firmach z pomocą oprogramowania na zamówienie, sztucznej inteligencji (AI), zrobotyzowanej automatyzacji procesów (RPA) i rozwiązań w chmurze obliczeniowej (cloud: Amazon AWS, Microsoft Azure, Google Cloud Platform – GCP). Budując systemy dostarcza sprzęt i oprogramowanie. Realizuje innowacyjne projekty B+R, konstruuje prototypy i wdraża systemy działające produkcyjnie. Członek grupy Euvic, ITcorner.
Partnerstwa technologiczne:
Usługi w chmurze: AWS (Amazon Web Services), Microsoft Azure.
Oprogramowanie RPA: autoryzowany partner Blue Prism, Automation Anywhere.
Zakres usług (słowa kluczowe)
Sztuczna inteligencja (AI): uczenie maszynowe (machine learning), uczenie głębokie (deep learning) , przetwarzanie języka naturalnego (NLP), rozpoznawanie obrazu, przetwarzanie obrazu, rozpoznawanie wideo, przetwarzanie wideo, wizja komputerowa, inspekcja wizyjna, uczenie maszynowe, głębokie uczenie, zaawansowana analityka, eksploracja danych (data mining), analiza danych, integracja danych, inżynieria danych (data engineering), predykcja, prognozowanie, szeregi czasowe, konserwacja predykcyjna (predictive maintenance), kontrola predykcyjna (predictive control), jakość predykcyjna (predictive quality), wykrywanie anomalii, kontrola jakości.
Tworzenie oprogramowania: UX – projektowanie user experience, UI – projektowanie interfejsu użytkownika, aplikacje webowe, aplikacje mobilne, web development, mobile development, RWD, PWA, oprogramowanie na zamówienie, architektura i utrzymanie oprogramowania, QA – testy oprogramowania.
RPA – zrobotyzowana automatyzacja procesów (Robotic Process Automation): OCR – optyczne rozpoznawanie znaków (Optical Character Recognition), IDP – inteligentne przetwarzanie dokumentów (Intelligent Document Processing), optymalizacja procesów, process intelligence, process discovery, ocena procesów, PAT – process assessment tool (narzędzia oceny procesów), inteligentna automatyzacja, zrobotyzowana automatyzacja pulpitu (robotic desktop automation), automatyzacja kognitywna (cognitive automation), service assistance, digital workforce, ALM – Automation Lifecycle Management, transformacja CX, transformacja contact center, automatyzacja contact center, rozwój RPA, discovery bot, bot insight, low-code automation platform, automatyzacja back-office.
IoT & Cloud: uczenie maszynowe (machine learning), big data, aplikacje natywne w chmurze (cloud-native apps), mikroserwisy / mikrousługi, serverless, DevOps / SysOps, architektura chmurowa – projektowanie, IoT, mikrolokalizacja, mikromonitoring, analityka oparta na czujnikach.
Godziny otwarcia
Poniedziałek: 8:00 - 18:00Wtorek: 8:00 - 18:00
Środa: 8:00 - 18:00
Czwartek: 8:00 - 18:00
Piątek: 8:00 - 18:00
Sobota: nieczynne
Niedziela: nieczynne