Jesteśmy na autobusach, w tramwajach i w radiu.
Od początku czerwca trwa kampania informacyjna Giełdy Lokalnego Biznesu WRO UP. Informacje, jak bezpłatnie dołączyć do miejskiej strony, można znaleźć na kasownikach i monitorach wewnątrz tramwajów i na tyłach autobusów MPK.
Kampania informacyjna w tramwajach będzie prowadzona do końca czerwca. Na ekranach wyświetlany jest krótki film z instrukcją, jak dodać wizytówkę swojej firmy do giełdy. Natomiast tyły autobusów będą oklejone do końca roku.
Co ważne kampania trafia często do małych, rodzinnych firm, które nie reklamują się w mediach. Taka jest też idea giełdy, aby mieszkańcy mogli znaleźć potrzebne usługi jak najbliżej domu czy pracy a lokalne firmy zyskiwały nowych klientów.
Spoty informacyjne emitowane były też przez dwa tygodnie w Radio Gra Wrocław.
Giełda Lokalnego Biznesu
Główną ideą stworzenia Giełdy Lokalnego Biznesu jest przede wszystkim wsparcie lokalnych wrocławskich firm płacących i rozliczających podatki na rzecz Gminy Wrocław. W serwisie znajdziemy przedsiębiorców, którzy działają w naszej okolicy, sprawdzimy aktualne godziny otwarcia punktów i dane kontaktowe.
Kto może skorzystać z WRO UP – Giełda Lokalnego Biznesu
WRO UP to duże ułatwienie dla wrocławskich przedsiębiorców. Nie każdy może pozwolić sobie na założenie własnej strony internetowej czy prowadzenie na bieżąco profilu firmy w mediach społecznościowych. Dzięki bezpłatnemu ogłoszeniu w miejskim serwisie przedsiębiorcy będą mogli zapewnić sobie większą rozpoznawalność prowadzonej działalności. Chcemy wzmocnić w ten sposób relację firm z mieszkańcami. To jedno z działań w ramach strategii „Przedsiębiorczy Wrocław 2030 – mówi Marcin Urban, skarbnik Wrocławia.