Polityka prywatności i plików cookies
Niniejszą informację otrzymał/a Pani/Pan w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r. L 119/1).
Administrator danych | Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Wrocławia, z którym można się skontaktować:
– listownie na adres: Prezydent Wrocławia, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, – przez e-mail: wzn@um.wroc.pl – telefonicznie: 71 777 72 50 |
|
Cele przetwarzania danych | Prezentacja prowadzonej działalności przez przedsiębiorców na stronie Wrocław Up – Giełda Lokalnego Biznesu | |
Podstawy prawne przetwarzania | Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe na podstawie:
– wykonania umowy lub podjęcia działań na Twoje żądania przed zawarciem umowy, – wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie w jakim Pani/Pana dane będą tworzyły dokumentację archiwalną. |
|
Okres przechowywania danych | Będziemy przechowywać Pani/Pana dane na czas realizacji umowy i 5 lat po jej zakończeniu. Po tym okresie Archiwum Państwowe przeprowadzi ekspertyzę, w efekcie której dane zostaną zniszczone lub zostaną przekwalifikowane do kategorii A, co oznacza, że będą przechowywane wieczyście. | |
Odbiorcy danych | Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe dostawcom usług IT, z którymi zawarliśmy umowy w zakresie powierzania danych w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe zostaną opublikowane na stronie Wrocław UP – Giełda Lokalnego Biznesu. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych | Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
– prawo dostępu do swoich danych osobowych, – prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, – prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, – prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. – prawo do wystąpienia o usunięcie danych. Niemniej jednak żądanie nie zostanie spełnione w przypadku, gdy dalsze przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie niezbędne abyśmy mogli się wywiązać z ciążącego na nas prawnego obowiązku wynikającego z prawa UE lub prawa polskiego, a także gdy dalsze przetwarzanie Twoich danych realizować będzie nasz prawnie uzasadniony cel. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z administratorem danych (dane kontaktowe powyżej, w pierwszym wierszu tabeli) lub Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe w kolejnym wierszu tabeli). |
|
Inspektor Ochrony Danych | Inspektor Ochrony Danych to osoba, z którą można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z ich przetwarzaniem w następujący sposób:
– listownie na adres: ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław, – przez e-mail: iod@um.wroc.pl, – telefonicznie: 71 777 77 24. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim Wrocławia jest Sebastian Sobecki. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu | Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W ramach serwisów stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Informujemy również, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Operatorem Serwisu reklamodawców oraz Partnerów.
Jak wyłączyć pliki cookies w przeglądarkach?